Obchodní podmínky

Obchodní podmínky a reklamační řád

Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují vztahy mezi provozovatelem apartmánů (dále jen „Provozovatel“) a hostem (dále jen „Host“) při rezervaci a využívání ubytovacích služeb poskytovaných Provozovatelem. Provedením rezervace souhlasíte s dodržováním těchto Podmínek. Pokud s jakoukoli částí těchto Podmínek nesouhlasíte, zdržte se prosím rezervace nemovitosti.

1. Rezervace a uzavření smlouvy

  1. Proces rezervace: Host provede rezervaci prostřednictvím online rezervačního systému Provozovatele. V rámci rezervačního procesu Host zvolí požadovaný termín ubytování, vybere dostupný apartmán a zadá nezbytné osobní a kontaktní údaje.
  2. Potvrzení rezervace: Po úspěšném dokončení rezervačního procesu a provedení počáteční platby obdrží Host potvrzení rezervace na zadanou e-mailovou adresu. Toto potvrzení je považováno za závazné přijetí nabídky Provozovatele a tímto okamžikem je uzavřena smlouva o poskytování ubytovacích služeb mezi Provozovatelem a Hostem.
  3. Dostupnost: Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout rezervaci v případě nedostupnosti vybraného apartmánu nebo z jiných závažných důvodů. V takovém případě bude Host neprodleně informován a již zaplacené částky mu budou vráceny.

2. Platební podmínky

Způsob platby: Platba za ubytovací služby je prováděna online prostřednictvím platební brány Stripe, která je integrována s rezervačním systémem Provozovatele (Lodgify).

Dvoufázová platba:

  1. Nevratná záloha: Při provedení rezervace Host zaplatí nevratnou zálohu ve výši 5 % z celkové ceny ubytování. Tato částka je stržena okamžitě po dokončení rezervace a slouží jako rezervační poplatek.
  2. Doplatek: Zbývajících 95 % z celkové ceny bude Hostovi strženo z platební karty automaticky 10 kalendářních dnů před plánovaným datem příjezdu. Stržení této částky proběhne prostřednictvím platební brány Stripe. Pokud Host rezervaci zrušil v souladu se storno podmínkami před datem splatnosti doplatku, tato částka nebude stržena.
  3. Potvrzení platby: O každé provedené platbě obdrží Host potvrzení e-mailem.

3. Storno podmínky a zrušení rezervace

  1. Způsob zrušení: Host může zrušit rezervaci online přímo prostřednictvím rezervačního systému Provozovatele (Lodgify), a to pomocí odkazu, který obdržel v potvrzovacím e-mailu rezervace. Za den zrušení rezervace se považuje den, kdy Host provedl zrušení online v systému.
  2. Storno poplatky:
    • Zrušení více než 10 dnů před příjezdem: Pokud Host zruší rezervaci více než 10 kalendářních dnů před plánovaným datem příjezdu, Hostovi bude účtována pouze nevratná záloha ve výši 5 % z celkové ceny. Zbývajících 95 % z ceny nebude strženo.
    • Zrušení 10 dnů a méně před příjezdem: Pokud Host zruší rezervaci 10 kalendářních dnů a méně před plánovaným datem příjezdu, nebo se k ubytování nedostaví (tzv. “no-show”), celá uhrazená částka (100 % z celkové ceny) je nevratná. V případě, že doplatek ve výši 95 % ještě nebyl stržen, bude automaticky stržen v plné výši ihned po zrušení rezervace.

4. Příjezd a odjezd

  • Check-in: Host se může ubytovat v den příjezdu od  15:00 hodin. Přesné instrukce k check-inu Host 3 dny před příjezdem.
  • Check-out: Host je povinen opustit apartmán v den odjezdu nejpozději do 10:00 hodin. Pozdní check-out je možný pouze po předchozí dohodě s Provozovatelem a za případný poplatek.

5. Práva a povinnosti Hosta

  1. Host je povinen užívat apartmán a jeho vybavení s náležitou péčí.
  2. Host je povinen dodržovat ubytovací řád Provozovatele, který je k dispozici v apartmánu nebo na [doplňte odkaz na váš ubytovací řád, pokud máte samostatný dokument].
  3. Host je povinen nahlásit Provozovateli jakékoli poškození nebo závadu v apartmánu.
  4. Host odpovídá za škody způsobené Provozovateli nebo třetím stranám v důsledku porušení svých povinností.

6. Práva a povinnosti Provozovatele

  1. Provozovatel se zavazuje poskytnout Hostovi ubytování v souladu s potvrzenou rezervací.
  2. Provozovatel je povinen zajistit funkčnost a bezpečnost apartmánu a jeho vybavení.
  3. Provozovatel je oprávněn vstoupit do apartmánu za účelem údržby nebo kontroly, vždy s ohledem na soukromí Hosta.

7. Reklamační řád

  1. Nahlášení závad: V případě, že Host zjistí jakékoli závady na ubytování nebo poskytovaných službách, je povinen tyto závady neprodleně nahlásit Provozovateli, ideálně písemně (e-mailem na [doplňte váš kontaktní e-mail]), aby mohly být co nejdříve odstraněny.
  2. Lhůty pro reklamaci: Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od ukončení ubytování. Pozdější reklamace nemusí být Provozovatelem přijaty.
  3. Vyřízení reklamace: Provozovatel se zavazuje vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. O způsobu vyřízení reklamace bude Host informován.
  4. Způsoby řešení: V případě oprávněné reklamace má Host právo na odstranění závady, slevu z ceny ubytování, nebo v závažných případech na odstoupení od smlouvy a vrácení části nebo celé uhrazené částky.

8. Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Hosta v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
  2. Účelem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy o poskytování ubytovacích služeb a související zákonné povinnosti.
  3. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů Provozovatele, které jsou dostupné na [doplňte odkaz na vaše zásady ochrany osobních údajů].

9. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění.
  2. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky jednostranně měnit. Změny jsou platné a účinné dnem jejich zveřejnění.
  3. Vztahy těmito obchodními podmínkami neupravené se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem.
  4. Případné spory vzniklé z těchto obchodních podmínek budou řešeny smírnou cestou. Nedojde-li k dohodě, budou spory řešeny příslušnými soudy České republiky.
Hledat

Červen 2025

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Červenec 2025

  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 Dospělí
0 Děti
Domácí zvířata
Velikost
Vybavení

Porovnat výpisy

Compare

Porovnat zážitky

Compare